TAKING TOO LONG?
CLICK/TAP HERE TO CLOSE LOADING SCREEN.
CLOSE SEARCH


*

  1. Nice blog here! Also your site a lot up fast! What host are you the use of? Can I get your affiliate hyperlink for your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol
  2. Pretty! This has been a really wonderful article. Thank you for providing this info.
  3. When someone writes an paragraph he/she maintains the idea of a user in his/her brain that how a user can be aware of it. So that's why this post is amazing. Thanks!
  4. Hi to every one, the contents existing at this web site are truly remarkable for people experience, well, keep up the good work fellows.
  5. Excellent site you've got here.. It's difficult to find excellent writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!
  6. It's an amazing piece of writing for all the internet users; they will obtain advantage from it I am sure.
  7. Can you tell us more about this? I'd want to find out some additional information.
  8. Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.
  9. Fermin Etxegoien
    Bai, Asier, kadentzia tipikoa da, maiorretik minorrerako, diozun moduan, eta orduan diskutitu daiteke mugimendu melodikoa -La natural notatik La bemol notara- ala harmonikoa -Fa M-etik Fa m-era- ote den... Bigarrengoaren aldekoa nauzu. Ta bat nator Si bemolek tonu malenkoniatsua ekartzeaz. Azken batean, tonikari tonu bat kentzea baita, "galera" moduko zerbait, ezta? Txao, milesker hemen ibiltzeagatik!
  10. Ederra. Bowieren lehenengo bietan, maiorretik minorrerakoak eragiten dik gehiago Fa -ren izaerak bainoago, ala? Hori nota bakoitzari izaera aitortzekotan noski... gehienetan komenientziak pisu handiagoa duelakoan nagok ni, baina tira, bai, Si bemola oso malenkoniatsua iruditu izan zaidak beti ...
  11. Fermin Etxegoien
    Arratsaldeon, Gari, ta milesker mezuagatik. Neure asmoa zen, gehienbat, Ruperren zenbait kanturen konposizioari buruzko ideiaren bat eskaintzea, gitarraren izaerari loturik. Hots, Re M tonutik abiatuz gero, ondoren sortzen diren tonuen arteko konbinazioak orijinalagoak dira Do M-etik abiatuta sortzen direnak baino, eta gainera "komodoagoak" jotzailearentzat. Honek, azkenean, eragina daukala kantuen izaeran, medioa-mezu famatuagatik. Egia zaharra da: gitarrarekin sortutako kantuak familia jakin batekoak dira eta pianoarekin sortutakoak beste batekoak, eta hori igarri egiten da. Gaurko hit arrakastatsuenak, tipo RIhanaren Stay, begibistakoa da teklatu batetik sortu direla. Izan ere, gaur egun teklatuek agintzen dute pop kantuen konposizioan, garai batean gitarrek nola. Bestalde, gitarra teknikei buruz, oso ezjakina naiz. Badakit Ruperrek erabiltzen dituela afinazio irekiak, mi soka lodia re-ra jaitsita, Inglaterrako folkien antzera, baina hori, Ruperrengan, nahiko fenomeno berria da, ez nik blogean sartu ditutan kantuen garaikoa. Hori bai, izugarri ondo moldatzen da orain afinazio ireki horiekin, adibidez Joan Soseguz kantuan, zuzenean ikaragarri ondo ematen duena. Txao kolega, plazera zurekin hitz egitea!
  12. Very interesting Fermin! Nik askotan pentsatu dut eskertuko nukeela RigRundown estiloko bideo produkzio bat, euskal musikariekin Estilo honetan: https://www.youtube.com/playlist?list=PL13D7650D1E3388E9 eta jotzeko moduari buruz gehiago hitz eginda. Hainbeste gitarra jole fetitxe ditugu EHn (Ruper bera, Arkaitz Miner, Aitor Gorosabel, Petti, Kaki, Jean-Marie Ecay eta abar). Enperadorearen zaldiak seriearen antzera, baina alde teknikotik gehiago. Baina baliteke gu bezalako 4 frikiren kontua izatea, besterik ez. Bide batez, niri Ruperren gitarra estilotik deitzen nauena, pedal noten erabilera, afinazio alternatiboak akustikoetan edo akorde arraroak izaten dira. Segi gogor!
  13. Goizalde Landabaso
    Mundiala, Fermin!